Myspace Volume 1 - Ata Ebtekar



Bundan böyle demo, albüm vs. şeyler yayınlamayan, yayınlama arifesinde olan, yada albümlerini cidden bulamadığım grup, proje ve müzisyenleri ülke, din, dil, ırk gözetmeksizin "Myspace Volume" adı altında toplamayı ve tanıtmayı düşünüyorum. Araştırmanın gerisi de size kalıcaktır.. Uuzun süredir beynimde olan bu durumu gerçekleştirmenin hazzını yaşarken ilk konuğumuzdan çok kısaca bahsetmek istiyorum..


1972 Almanya doğumlu olan İran asıllı "Ata Ebtekar", günümüzde kendini California'nın kollarına bırakan bir müzisyen.. Electronic, Experimental, Other tadlarını barından müzikal düşüncesiyle yola çıkıp Myspace sayfasında 5 kayıtlık örnek sunan "Ata Ebtekar"ın müziğinde yer yer doğu ezgisini görebiliyor, uzaysal seslerle duraksaşabiliyor, hatta nostaljik Yeşilçam filmlerinden fırlamışcasına tınlayan ton seçimiyle ilgi odağımız oluveriyor.. Seviyorum bu müziği. Yaptığı bazı işler ve myspace sayfasına göz atmak için şöyle yapabiliriz..

"Myspace Volume" serimiz vatana, millete hayırlı olmasını temenni ederken, 5 kayıtlık bu klasörü de indirmenizi tavsiye ediyorum.. Vaktim el verdiğince seriyi sık sık devam ettireceğimdir. Haydi bre pehlivan..


4 Kişi Yaladı :

gsquare | 20 Ocak 2009 18:14

Selamlar..

keyifli müzik gerçekten fakat link yanlış yazılmış.. son bi ince ayar lazım.

Sevgiler..

Vaykorus | 20 Ocak 2009 22:28

Link calisiyor ama ?

Hangi linkten bahsettiginizi anlayamadim

Tesekkurler yorumunuz icin

gsquare | 22 Ocak 2009 16:17

linki belirtmemişim pardon, download linki çalışıyor myspace linki yanlış..

Vaykorus | 22 Ocak 2009 23:31

Myspace linki uyarinizdan sonra duzelmis olup tekrardan bir tesekkuru borc bildigimide gururla soylerim..

Yorum Gönder

.

.

Öpücük