Frank Black - Frank Black (1993)





- Şiirik -


Herkes bir alem iken
Nasıl gidecek bu yelken
Derken..
Geriye geldi tren.


Elimde eller
Saçımda tüller
Sobamda duran küller
"Ben sen miyim" diyen diller.

Verdim, veriştirdim
Yerdim!.. yiyiştirdim
Öptüm, öpüştürdüm
Bir dağınıklık..Bir rüküşlük
Kıl oldum abi.

- Şiirik -




Frank Black - Frank Black (1993)


"Los Angeles"
"I Heard Ramona Sing"
"Hang On to Your Ego"
"Fu Manchu"
"Places Named After Numbers"
"Czar"
"Old Black Dawning"
"Ten Percenter"
"Brackish Boy"
"Two Spaces"
"Tossed" (Instrumental Version)
"Parry the Wind High, Low"
"Adda Lee"
"Every Time I Go Around Here"
"Don't Ya Rile 'Em"


2 Kişi Yaladı :

Unknown | 11 Ocak 2009 20:40

Süpersin...

intheyear2525 | 22 Ocak 2009 12:24

bu aleme frankblack gibi bi piskopat gelmedi gelmeyecek...

Yorum Gönder

.

.

Öpücük