Soul Whirling Somewhere - Please Sennd Help



Darkwave ve ambient müziğinin en önemli prodüksüyon şirketlerinden birisi olan "Project" firmasının nadide gruplarından sadece bir tanesi Soul Whirling Somewhere.Amerika'nın Arizona eyaletinden çıkışlı olan Soul Whirling Somewhere, ambient tarzı müzik yapmakta.Aslında Michael Plaster müziğine kendi verdiği isimle, "duygusal sesler".Michael Plaster, Soul Whirling Somewhere'in kurucu ve tek elemanı; Kendisinin yegane ve tek ambient projesi.

Michael Plaster çok depresif ve duygusal bir insan ki bunu müziğine ve sözlerine yansıtmasından apaçık belli ediyor kendini.Her yazdığı kelime bir ağıt ve bir veryansın adeta.Buraya kısaca en beğendiğim albümü olan, 2001 çıkışlı "Please Sennd Help" albümünü koymayı uygun gördüm.Daha baştaki "The Weeding" adlı parçası ile inanılmaz ruhani ve içinizi burkan bir müzik sunan Michael Plaster hakkında, "gerçekten hissederek yapmış sanırım" demekten kendimi her seferinde alamıyorum.Lafı çok uzatmadan umarım severek dinleyeceğiniz bir albüm olur diyorum.Benim gibi duygusal yoğunluğu fazla olan ambient müziğini seviyorsanız kesinlikle ama kesinlikle bu albümü ruhunuza dinletmelisiniz.

Ayrıca, Soul Whirling Somewhere'in bu zamanda kadar Project firmasından çıkmış 3 albümü daha bulunmakta.Eğer bu albümü beğenirseniz diğerlerinide seve seve burada yayımlarım.

Diskografi:

(1993) Eating The Sea
(1995) Everyone Will Eventually Leave You
(1998) Hope Was (Double CD)
(2001) Please Sennd Help




Download: Soul Whirling Somewhere - Please Sennd Help

4 Kişi Yaladı :

Vaykorus | 16 Ocak 2008 19:29

Harikasın dostum.. Leziz anlatımınla, diğer albümleride ısrarla bekleriz..

: )

Lover Man | 18 Ocak 2008 19:10

Sizde bu azim bu istek olduğu sürece, ben, tam gaz yol alacağım bu blogta :)

Adsız | 20 Ocak 2008 21:10

:) ne güzel ... :)

Adsız | 29 Ocak 2008 10:15

One more album used to be in 1997
"Pyewhackit EP"

Yorum Gönder

.

.

Öpücük