Paçozun Gökkuşağı..

Paçozun Gökkuşağı
Baştan alıyoruz kızlar ve oğlanlar.Rol yapanlar,yapmaya çalışanlar,yapmıyorum diyenler.Krem şantiyi kaç şekilde kullanabiliriz diyerek bilinç altlarındakini kaldırıp başlamak istiyorum.İtiraf etmeliyiz pek azımızın beklediği o anların kafamızda kurduğumuz ,süslediğimiz o anlardan daha soğuk ve kirli çarşaflarlar üstünde geçtiğini.Neyse konuyu hanser ve grater muamelesi yaparak okuyucuya kendi kremalı şatoma doğru çektim gene sanırım... Ne diyorduk ince ruhluysanız şehirde dışarı çıkmak için genellikle güneşin aşşağıya inmesini ve suni şehir lambalarının yanmasını bekleyenlerdensiniz,kafanızın içinde kendinizi başrol yapıp hissedebildiğiniz şarkılar tadında yürürken.Romantik ve kırılgandaşlarım bu köşe krem şanti köşesi .Zoraki konuşmamıza,mimiklerimizi ellerimizle gerçekleştirip terlememize,rol kesmemize gerek yok...Ne demiş bir kızılderili disko topunun ışıkları sağdece dans etmeyi bilenlerin üzerine düşmez...Kafanız karışmasın efendim zira oda bendim reelkarnasyon mücizeviliğiyle post modern dünyada gene sizi buldum.

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük