A. R. Kane - Lolita EP 12" (4AD, 1987)



Ve gerçekten raslantının böylesi demek istiyorum.. Bu albümü, ilk ve son olarak, tarihler 13 Nisan 2008'i gösterdiğin de paylaşmışım burada ve tarihler bugün 12 Nisan 2010 ! Yani, sanki bilerek yapmışım bu durumu ve 2. yılını kutlarmışcasına, tekrardan yıl dönümün de yeniliyormuşum gibi oldum. Dediğim gibi tamemen bir tesadüf ve 2 yıl aradan sonra tekrara bu albümü dinlemeye başlamam da ayrı bir tesadüf oldu. Gülümsetici.,


Prodüktörlüğünü, Cocteau Twins'den tanıdığımız yüce insan Robin Guthrie efendilerinin yaptığı bu albümün açılışında ki Noise tınıları ile "yanlış albümümü dinliyorum acaba" sorusunu, her tekrar dinlediğiniz de, benim gibi söyleneceğinizi düşünüyorum. Harika tınlayan bir giriş, leziz bir albüm ve 4AD'nin en özel gruplarından bir tanesi benim için A.R. Kane olduğunu da söyleyip. indirme işlemini yine sizlere bırakıyorum. 1987 senesinin, kulak kabartıcı soundlarından..


Biraz daha iyi görünüyorum değil mi ? Tekrar yazı yazmaya başladım..


A.R. Kane - Lolita EP 12" (4AD, 1987)

Tracklist:
A Lollita 4:09
B1 Sado-Masochism Is A Must 3:11
B2 Butterfly Collector 5:23

Artwork By [Art Direction, Design] - Vaughan Oliver
Drum Programming - Ray Shulman
Photography - Juergen Teller
Producer - Robin Guthrie
Written-By - A.R. Kane




0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük