The Reegs - Rock The Magic Rock


DWNLD

6 Kişi Yaladı :

Adsız | 11 Mayıs 2009 16:21

mrhba sizden bir şey rica edicem jennifer chung common,simple,beautiful şarkısını bulabirmisiniz ??:///

mont bere | 12 Mayıs 2009 18:59

haha.serbest kürsüye dönmüş burası ama başka yazıcak yer yok, çaresiz burdan iletişmeye çabalıyoruz bak, duy bizi cocteau twins ya da ychorus hangisiyseniz/sen. portishead i diyorum, neden göremiyoruz tarihin kara yapraklarında? çok merak ettim. arıyıp bulamayınca da buruldum ne yalan söyleyeyim. selam.

air guitarist | 13 Mayıs 2009 00:52

hmmm.. aramaya inansak azcık, nasıl olur?

Vaykorus | 13 Mayıs 2009 11:09

Popüler isimlere pek yer vermemeye çalışıyorum(z). Ayrıca "Trip Hop" çok ilgimi çeken bir tür değil.

"Portishead" bir dönem dinlediğim, daha sonra dinlemeye pek tahammül edemediğim bir projedir.

3-4 albümü var olan ve gayet popüler bir isim olduğu için, Google üzerinden arama yapıldığında çarçabuk albümlerine ulaşılabilen bir isimdir.

Sevgiler..

Vaykorus | 13 Mayıs 2009 11:10

Dip giriş: Selam "mont bere".

mont bere | 13 Mayıs 2009 13:23

hıığğııımmm... annadım sanırsam. saygı duyarım=)
ya bende var tabiy ki bişeyleri ama dedim belki daha enteresan bişeyleri paylaşılmıyodur da başka daha özel bi sebep vardır mesela inek altında buzağı gibi.
işim gücüm var hala bik bik konuşmaktayım.sonum hayrola.
saygı bi daha. sevgi.selam/etle.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük