Low - Long Division




Low:

Slow slow yolda, yürüyorum o gün, bir yere oturuyorum.
Kahve ile başbaşa otururken ve laflayamazken tek başıma,
Low dinliyorum.
Oturduğum yerde, sesleri kulağımda ve o kadar kısık ki (son ses dinlesem bile)
hep beraber sohbete dalmak üzereyiz rüyalara.

Low ile uzun süren bir röportajdan alıntı:

-93, bundan on altı sene önce, Amerika’ da kurulduk notaların üzerine,
burası çok huzurlu istersen sen de gel

Peki Long Division ile alakalı ne dersin, ya da ne demek istersin Alan (Sparhawk):

- shame it all

en doğru lafı söyledi,
bu şarkıları söylememeniz, çalmamanız ve sizi sevmememiz gerekirdi istediğimiz gibi bir dünyada bulunuyor olsaydık değil mi?
dünya mümkündü ama biz onu bu hale getirdik şimdi oturduk sizi dinliyoruz demeden ben o bu lafıyla tüm olanları özetledi geçti.

Beni çağırdılar ben de gittim, kuruldum notaların üzerine
güzel ve huzurlu.

Kahve molasının içine atılan bir nota, bir kaç aforizmik söz iyice kahveye karıştı.
Evet, Din’leriz. hem afiyet olsun hem de iyi seyirler
.


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük