Ychorus Vol. 21

baya gecikmiş bir çalışma karşınızdaki. giz toplaması.
malum bahar geldi, bir yorgunluk; kışın üstümüzde bıraktığı o terk hissi sarıyor dört bir yanımızı. bu yüzden farzdır müziklere sarılmak, müziklerle sarınmak..
seçtim beğendim size bir kaç şarkı. yanyana gelince saçma şeyler oluşturdular, zira deneysel müzikten girip, rocktan çıktım, avantgarde oldum bir ara, derken titredim ve kendime geldim, yaşasın akustik gitar, dedim..
dünyanın çatısından topladığım melodiler, bugün hepimize şarkı söyleyecek.
dinleyenlere biraz giz, biraz bahar hatırlatırsa ne mutlu bana..

gevende - şeker (demo versiyon)
nusrat fateh & eddie vedder- the long road
stephan micus - violeta

susheela raman
- kamakshi

jeff buckley - lover you should've come over
ben harper - she's only happy in the sun
devendra banhart
- freely

iron & wine
- resurrection fern

unbelievable truth
- solved (live)

kings of convenience
- homesick

levellers
- elation

led zeppelin - that's the way
yann tiersen
- monochrome

the decemberists
- o valencia!

goran bregovic
- lullaby

tin hat trio
- fear of the south

rashanim
- yosefa

john zorn
- tannaim

kelebekler saçlarımıza takılacak birazdan, kafanızı eğiniz..

Download Mediafire: Ychorus giz-21

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük