Isotope 217 - Utonian Automatic


Chicago yöresinde 1996 2000 arası müzik yapmış olan Isotope 217 kadrosunda, Tortoise'den tanıdık isimleri görmek mümkün. Jazz'la Post Rock'ı süsledikleri 1999 çıkışlı Utonian Automatic albümünü ekledim.
Tortoise'e göre daha bir Jazz havasındalar. Keşke dağılmasalardı diye söylenip, hala faal olan Tortoise'i düşünüp kendimi avutuyorum. Aslında yorum vs. gibi şeylerde pek gelmiyor artık, üzülüyoruz bilesiniz lütfen.. Kapattırıversekmi acaba blogu diye düşünmeden edemiyor insan hal böyle olunca.. Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen albümler, topluluklar, projeler vs. için..
Geçen günlerde bloga eklediğim, sağ alt kısımda bulunan YAKINDA adlı bir güzellik yaptım sizler için. Yavaşta olsa kendi seçtiğim albümleri ve toplulukları ekliyorum farkettiğiniz üzere. Listeye bir göz atıp bana istediğiniz grup hakkında bilgi verebilirsiniz. Yorumlar titizlikle ele alınır deyip, bitiriyorum.

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük