David Bowie - 1. Outside


David Bowie albümleri içinde en Avandgarde kayıtlar olarak öne çıkan, 1995 tarihli 1. Outside albümünü orjinal CD formatında ekledim. Prodüktörlük kısmına Brian Eno elini değdirmeden yine geçememiş.. En sevdiğim 3 Bowie albümünden biri..


Leon Takes Us Outside
Outside
The Heart's Filthy Lesson
A Small Plot Of Land
Segue - Baby Grace (A Horrid Cassette)
Hallo Spaceboy
The Motel
I Have Not Been To Oxford Town
No Control
Segue - Algeria Touchshriek
The Voyeur Of Utter Destruction (As Beauty)
Segue - Ramona A. Stone/I Am With Name
Wishful Beginnings
We Prick You
Segue - Nathan Adler, Pt.1
I'm Deranged
Thru' These Architect's Eyes
Segue - Nathan Adler, Pt.2 (Remix)
Strangers When We Meet



Download Mediafire: David Bowie - Outside 1995

3 Kişi Yaladı :

Selmin | 16 Şubat 2008 08:49

Merhaba. Yazinizla ilgisiz bir soru olacak ama merak ettim: Bu sitenin vokal grubu Ychorus'la bir baglantisi var mi?

Vaykorus | 16 Şubat 2008 21:33

Merhaba.. Elbette Ychorus adlı vokal projesiyle bağlantısı var! Öncelikle sizi burda görmek büyük şeref.. 1999'dan beri Ychorus fan sayarım kendimi.. Çok mutlu oldum, yıllar sonra sizden haber almak ve sizi burda görmekle..

Albüm artık bulunmuyor malum, eklemeyi düşünüyorum aslında orjinal CD formatında bloga.. Detroit'tesiniz sanırım sizde artık ?

Selmin | 17 Şubat 2008 08:40

Ben coktan tarihe karismisizdir diyordum, bir yerlerde bir iz biraktigimiza sevindim :-) 4, 5 yildir Detroit'teyim evet, Ychorus ekibinin yariya yakini da yurtdisinda. Doktora falan derken herkes dort bir yana dagildi. Bu blogu gormek, onlarin da hosuna gidecek ama eminim.

Blogun konsepti cok hos bu arada, uzaktan da olsa takip etmeye calisacagim!

Yorum Gönder

.

.

Öpücük